Як_сне створення сайту в Києв_. хостинг в_д Bitte

АКТУАЛЬНІ ВАКАНСІЇ

На даний момент, мы готові запросити у нашу Команду професіоналів:

  1. КЕРІВНИК ВІДДІЛУ ПРОДАЖУ

Центральний офіс ТОВ «Покрівля та Фасад».


    Корпорація «Покрівля та Фасад», яка заснована в 2008 році і складається з 3 виробничих і 2 торгуючих компаній, запрошує на роботу в центральний офіс (м. Дніпро) - кращих Керівників відділу продажів!

    В одну з торгуючих компаній Корпорації потрібен Керівник відділу продажу! Менеджери з продажу є як досвідчені, так і не дуже. Специфіка продажів – 95% телефонні продажі.


ГОЛОВНА ЗАДАЧА КЕРІВНИКА ВІДДІЛУ ПРОДАЖУ – ВИКОНАННЯ КОМАНДОЮ ПЛАНУ ПРИБУТКУ!

ВАС ЧЕКАЄ ДІЙСНО ЦІКАВА РОБОТА!


Ви будете:

  • Активно керувати продажами персоналу (менеджери з продажу + офіс-менеджери).
  • Подавати заявки на пошук нового персоналу та брати участь в оцінці кандидатів.
  • Допомагати в адаптації нового персоналу і брати участь в навчанні нових співробітників.
  • Підвищувати ефективність відділу продажу, використовуючи базові компетенції Керівника відділу продажу: планування, організацію, мотивування, контроль.
  • Брати участь у формування корпоративної культурі і підтримувати її на оптимальному рівні серед підлеглих.
  • Займатися аналізом: якість і кількість переговорів підлеглих з Клієнтами; фінансові показники кожного підлеглого; вплив зовнішніх факторів (наприклад, конкурентного середовища) на прибуток у вашій команді.
  • Ініціювати нові проекти, обговорювати їх з Власниками ( вам пощастило – Властники самі колись були «продажниками») і реалізовувати їх!
  • Допомагати своїм підлеглим: шукати клієнтів, збільшувати середній чек, збільшувати кількість повторних замовлень, поліпшувати якість післяпродажного обслуговування.
  • Робити пропозиції Власникам по: оптимізації бізнес-процесів; внесенню змін в перелік маркетингових заходів; зміна штату торгуючою команди; взаємодії з іншими службами Корпорації (IT, логістика, бухгалтерія, секретаріат, юрист, виробництво, експедиція і ін.). Власники готові до змін.
  • Розширювати географію продаж вашої команди.
  • Створювати нові дилерські мережі силами вашої команди.
  • Звичайно ж «розрулювати» конфлікти в команді підлеглих і з зовнішнім світом.
  • Звільнювати працівників Корпорації з мінімальною психотравмою для них, без втрати напрацьованої бази і без наслідків для роботодавця.
  • Допомагати своїй команді реалізовувати маркетингові заходи.
  • Вести облік своєї роботи на Порталі Компанії.

УВАГА!

З КРАЩИМ КАНДИДАТОМ КОРПОРАЦІЯ ПІДПИСУЄ КОНТРАКТ МІНІМУМ НА ДВА РОКИ!



Нам потрібні люди, які:

  • Хочуть працювати і професійно розвиватися, докладаючи до цього максимум зусиль.
  • Люблять заробляти і витрачати гроші.
  • Володіють досвідом керівництва відділом активних продажів (а не збуту) не менше 3 років.
  • Мають досвід особистих продажів не менше 2 років.
  • Вміють оцінювати методом інтерв'ю компетенцію Менеджера з продажу і його (її) психо-профіль.
  • Уміють швидко завоювати авторитет у своїх підлеглих, готові показувати приклад і вести за собою.
  • Спілкуються з людьми легко і невимушено. Цінують гумор і самі ним користуються.
  • Виявляють креативність і кипучу енергію в організації роботи своєї команди.
  • Можуть проявляти себе як психолог і чуйний наставник, розуміючи, що навчання - це двосторонній процес.
  • Уміють розпізнати чужі фобії і «таргани» і тонко працювати з цими «тонкими матеріями» в колективі.
  • Уміють самі швидко навчатися і готові відразу застосовувати отримані знання.

Ми запропонуємо тобі:


Фінансові гарантії:

  • 1 місяць роботи: 30 000 грн.
  • 2 місяці работи: 30 000 грн.
  • 3 місяця роботи і наступні: 20 000 грн. +% Від прибутку команди (від 35 000 грн. та вище)

Соціальні гарантії:

  • Робота в молодому активному колективі професіоналів.
  • Офіційне працевлаштування.
  • Оплачуваний лікарняний.
  • Гарантована відпустка влітку.
  • Нормований робочий день.

Комфорт:

  • Центральний офіс знаходиться в 5 хвилинах пішою ходою від центральної площі Дніпра - зручно добиратися на будь-яких видах транспорту.
  • Сплачена стоянка у дворі офісу для особистого автомобіля.
  • Засновники в щоденній доступності, готові до змін і готові до обговорення (а також до впровадження) найскладніших проектів.
  • Видається смартфон з оплаченим мобільним зв'язком.
  • Швидкі комп'ютери і великі монітори.
  • Кімната прийому їжі (холодильник, мікрохвильова піч).
  • Хороші гігієнічні умови праці (прибирання в офісі, комфортний кліматичний режим, ком-фортний аудіорежим).
  • Обідня перерва - 1 година. У пішохідній доступності 7 місць недорогого харчування (буфет, їдальня, кав'ярні і кафе з бізнес-ланчами).
  • Чисті туалетні кімнати.

Додаткові привілеї:

  • Корпоративні заходи - сплави по річках, риболовлі, виїзди в ліс, виїзди на турбазу, боулінг, караоке, відпочинок і шоу в найкращих ресторанах м. Дніпра.
  • Можливість взяти відгул або неповний робочий день за сімейними обставинами.
  • Допомога в «лікуванні» домашньої комп'ютерної техніки.
  • Юридична допомога (безкоштовна консультація) в питаннях, що не стосуються роботи.
  • Безвідсотковий кредит на продукти компанії.
  • Новорічні подарунки працівникам та їхнім дітям.
  • Привітання з Днем народження співробітників в офісі плюс додатковий оплачуваний вихі-дний.

Додатково: вітається здоровий спосіб життя; випробувальний термін юридично оформлюється - 2 місяці (підписання контракту, обов'язкова плата).


Контактний телефон для організації співбесіди: (067) 539-86-44, (050) 484-61-50 Наталя.




Cоціальний пакет для працівників компанії